Thursday, August 26, 2004

<中间> 这首歌真的很好听。。。。also sang lydia x2, 你的微笑 x2, some other songs from 静茹,F.I.R, 林俊杰, 张智成, S.H.E...

i sang 中间 twice, inspite of LM's dislike of that song. we find our voice quite weird yesterday. maybe it's the result of not having k ge session for quite some time. haha. LM commented that my voice now is like the mixture of jing ru and FIR, that's why a bit weird. cos last time she used to me singing jing ru songs. but she ah, now also very mad abt stella le. so now hers is like the mixture of stella and hebe. haha.. oh ya, when we sing SHE's song, we feel very weird.. even forgot some lyrics.. if xf was there, we sure kena beaten up by her. haha. some funny/stupid incidents happened there la.. haha. bu fang bian say all out. when i sing FIR songs ah... lm say: " 哇,很高唉。" so jin, ping, i now still pai seh to sing in front of u all de. haha. so i wont 拉。lm now like the song, 有你在, too. goodie =D. when i sing zui kuai le na yi nian and wo men de ai, she dun understand the MV story.. haha... was quite fun ytd.. quite only. cos u can shout out. well, i din really shout la. rock only. keke. esp superstar... me and lm... ROCK man.. we turned the volume up... sing together more shuang. when i sing FIR also turn up the volume.. but me sing only so not that shuang..

彩虹泪光 ah~~

jing ru was in singapore since ytd huh... haix... that wei ting say bu fang bian to tell me abt her departure today. dunno she has left or still in sg pai guang gao.. BUT!, can see her at SHA... GoOdiE. hope she really comes for a concert in dec. october neh... lai zuo xuan chuan hor... hope i can go. like her song... 第一次听就喜欢了。 不过现在有点忘了 how it sounds like.. dammit

今天啊。。第一节是P.E.。 have to assemble at the bball court before we start playing. then ah, this fren of mine keep teasing me. cos i complained to them that i only got to know jing ru is here ytd. then when we needa line up at the court, she purposely knock into me. 我没怎样啊。。。 然后她就说, ' xiao ying temper very good hor?" then ah, other frens heard it too.. then one of them said, "ya lor, never see her angry before. only when we say abt her fish then she ----( my facial expression. haha)"

hmmMMx... liddat de temper not goodie ma? anyway, 我也改不了。 哈哈。 今天就说到这里。 拜拜。

飞儿乐团- 后乐园

雨淋湿了世界 你站在我面前
爱得太深太想要 你的温度给我依靠
却不能要

放弃了也许才看得到
我从不是你的骄傲

我走进后乐园中那迷失的一角
再一步就能触碰你的心跳
当我们以为的爱不是一种荣耀
再深的爱也这样
失去了

你还在我身边 但我突然发觉
我们之间的画面 只会变得越来越浅
不够永远

用生命也许才换得到
一次机会深刻拥抱

我走进后乐园中那迷失的一角
再一步就能触碰你的心跳
我努力往前奔跑直到天涯海角
却发现还到不了…

在我的后乐园中谁是我的依靠
我相信总有一天我会找到
用我的心去感受拥有爱的美好
我愿意世界为你
就这样
静止了…

飞儿乐团- Lydia

Lydia 迷离的眼眶
为何流浪 心碎的海洋
受了伤 连微笑都彷徨
Gypsy女郎 为谁而唱

你会看见雾 看见云 看见太阳
纪念和大地重复着悲伤

他走了带不走你的天堂
风干后会留下彩虹泪光
他走了你可以把梦留下
总会有个地方
等待爱飞翔

Lydia 幸福不在远方
开一扇窗 许下愿望

你会感受爱 感受恨 感受原谅
生命总不会只充满悲伤

他走了带不走你的天堂
风干后会留下彩虹泪光
他走了你可以把梦留下
总会有个地方
等待爱飞翔

彩虹泪光

梁静茹- 中间

多远 能够走完这世界
感觉 放到极限
某天 无声的雨正下在某处
我被淋湿了

湿透 我想才能更勇敢
等着 雨过天晴
忽然想要 看彩虹
可以拥抱我

我飞越 一阵痛楚的转变 懂的想的就那些
原来那就叫生命的中间
飞越 一滴苦涩的眼泪 雨点下的好直接
发现彩虹在天边 渺小的我 跑在最前面
那一边 是明天

看见 那看不见的时间
当我 有了从前
往前 发出声音告诉这世界
我想要什么

听见 我已经开始冒险
泪水 流下安慰
哭过的脸 最坚决
放晴的瞬间

我飞越 一阵痛楚的转变 懂的想的就那些
原来那就叫生命的中间
飞越 一滴苦涩的眼泪 雨点下的好直接
发现彩虹在天边 渺小的我 跑在最前面

那一边 是明天

我飞越 一阵痛楚的转变 懂的想的就那些
原来那就叫生命的中间
飞越 一滴苦涩的眼泪 雨点下的好直接
发现彩虹在天边 渺小的我 跑在最前面
那一边 是明天

不远 来到一切的中间
转变 会变 灰色阴天到晴天 那天
了解 像勇气的无意间 出现
生命 有许多中间