Saturday, August 28, 2004

spEnd sPend and more SpenDings...

ooPs man... this is horrible...

i spent over hundred in less than 5 days? dammit.. a secondary school student who is not working should not spend so much hor? well, i bought Love Contract's karaoke vcd, pin guan's karaoke vcd, something from Esprit... FOOD..(stomach so useless, or maybe my mouth ba... i need to munch yar?) and erm... i still got lots of stuff to buy, according to my list. hahax.. die die...

飞儿乐团- You Make Me Want to Fall in Love

我愿用我有限 的永远
交换曾经快乐 的泪水
穿越不安地带
穿越所有危险
来到你身边

我有时相信美丽 的预言
却又不想如 此心甘情愿
直到你的出现
才了解 这一切
因为你而改变

You make me want to fall in love
就在这一刻 Oh~
也不管明天会如何
只要今生有你左右陪着我 不再寂寞
You make me want to fall in love
就在这一刻 Oh~
瞬间也可以是永恒
只要每个寂寞时候爱的回忆
留在我心中

我有时相信美丽 的预言
却又不想如 此心甘情愿
直到你的出现
才了解 这一切
因为你而改变

You make me want to fall in love
就在这一刻 Oh~
也不管明天会如何
只要今生有你左右陪着我 不再寂寞
You make me want to fall in love
就在这一刻 Oh~
瞬间也可以是永恒
只要每个寂寞时候爱的回忆
留在我心中

就算岁月带你走
就算距离淹没我 还是一直守候着
我会永远为了你存在

You make me want to fall in love
就在这一刻 Oh~
也不管明天会如何
只要今生有你左右陪着我 不再寂寞
You make me want to fall in love
就在这一刻 Oh~
瞬间也可以是永恒
只要每个寂寞时候爱的回忆
留在我心中

只要每个寂寞时候
爱的回忆留在我心中

飞儿乐团- Revolution

高跟鞋 太过脆弱
承受不了 垂死的梦
他眼神 冰冷折磨
对于爱 算计太多
I can't breath (Baby tell me what u want maybe cuz I'm head over heels in this catchin' and fine situation)

会是谁 又犯了错
无力抗拒 致命诱惑
下一秒 混乱坠落
加速逃离 devil's control
别回头 要召唤最骄傲的自由(Baby tell me what u want maybe cuz I'm head over heels In this old school situation)

甩开一切 Revolution
幸福之后让人窒息
不安全感弥漫空气
无法呼吸
甩开一切 Revolution
别再叫我冷静的听
毁灭之前要看透你
Someone let me free

会是谁 又犯了错
无力抗拒 致命诱惑
下一秒 混乱坠落
加速逃离 devil's control
别回头 要召唤最骄傲的自由(Baby tell me what u want maybe cuz I'm head over heels In this old school situation)

甩开一切 Revolution
幸福之后让人窒息
不安全感弥漫空气
无法呼吸
甩开一切 Revolution
别再叫我冷静的听
毁灭之前要看透你
Someone let me free

甩开一切 Revolution (Baby tell me what u want maybe cuz I'm head over heels In this old school situation)
幸福之后让人窒息
不安全感弥漫空气 (Baby tell me what u want maybe cuz I'm head over heels In this old school situation)
无法呼吸
甩开一切 Revolution (Baby tell me what u want maybe cuz I'm head over heels In this old school situation)
别再叫我冷静的听
毁灭之前要看透你(Baby tell me what u want maybe cuz I'm head over heels In this old school situation)
Someone let me free